کلاس تضمینی زبان

موسسه تخصصی زبان زنگنه
مکاتبات بازرگانی
مکالمه انگلیسی
SAT
GMAT
GRE
PTE
TOEFL
IELTS
کلاس تضمینی زبان کلاس تضمینی زبان

کلاس زبان تضمینی، موضوعی که ذهن خیلی از زبان آموزان را به خود مشغول کرده است

در این مقاله می خواهیم به بررسی صحت این موضوع بپردازیم و یادگیری اصولی و تضمینی زبان را بررسی کنیم؟

کلاس زبان تضمینی شایع یا واقعیت؟

برای یادگیری زبان، از سطح پایه تا ادونس زمان بندی مشخصی در نظر گرفته شده است و متدهای مختلفی نیز وجود دارد

به طور مثال نوارهای آموزشی نصرت که در دهه ی 80 شمسی بسیار پرطرفدار بودند و همچنان نیز افرادی از این ویس ها استفاده می کنند، ارزش آموزش نصرت را نمی توان نادیده گرفت اما یادگیری اصولی نیست و تنها تمرکز برروی مکالمه (اسپیکینگ) می باشد و از سه مهارت دیگر برای یادگیری کامل زبان انگلیسی (ریدینگ، لیسنینگ و رایتینگ) چشم پوشی شده است.

گروهی دیگر از آموزش ها نیز برپایه ی شنیداری هستند به طورمثال یادگیری زبان انگلیسی به صورت تضمینی با استفاده از موسیقی، اما به نظر شما چقدر می توان به این تیتر جذاب اعتماد کرد؟

یادگیری قواعد گرامری، کلمات برای مکالمات رسمی فراتر از موسیقی هستند و نمی توان به این تیتر جذاب اتکا و اکتفا کرد.

آموزش زبان انگلیسی حتی اگر بخواهد همراه با تضمین هم باشد، نمی تواند 100درصد یادگیری شما را تضمین کند، زیرا بخش مهمی از یادگیری به زبان آموز و فردی که آموزش می بیند بستگی دارد. مثالهای ساده ای را می توان در این زمینه بیان کرد

در مدرسه همه ی ما الفبا را آموزش دیده ام، اما آیا سرعت یادگیری و تمرینی که داشته ایم، یکسان بوده است؟

بدون شک پاسخ این سوال خیر می باشد از این رو تضمین یک متد آموزشی برای گروه مختلفی از افراد فاقد اعتبار می باشد و این موارد تنها جنبه ی تبلیغات دارند.

پس چگونه می توان در کلاس زبان تضمینی شرکت کرد و مطمئن باشید که به هدفتان می رسید؟

در این مقاله نگاهی به نکات مهمِ یادگیری زبان انگلیسی خواهیم داشت که به شما کمک می کند، از تضمین یادگیری زبان اطمینان حاصل نمایید.

کلاس زبان تضمینی براساس سطح واقعی زبان شما

در اولین قدم برای انتخاب کلاس زبان، لازم هست تعیین سطح انجام دهید، برای تعیین سطح موسسه ای را انتخاب کنید که اعتبار آموزشی داشته باشد و فردی که از شما تعیین سطح می گیرد دانش کافی را داشته باشد، زیرا اگر سطح شما به درستی مشخص نشود، آموزشی که می بینید موثر نمی باشد و چه بسا شما هزینه ی گزافی را پرداخت می کنید و زمانتان را نیز از دست می دهید و این حس به شما القا می باشد که نمی توانید در یادگیری زبان جدید موفق شوید.

برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی، اصراری به این موضوع نداشته باشید که از سطح پایه شروع کنید، حتی اگر در تعیین سطح این موضوع مشخص شود، توصیه و پیشنهاد ما به شما این هست که تعیین سطح را انجام دهید و از صحبت کردن و آزمایش دانسته های خود نهراسید.

بخش مهمی از فرآیند یادگیری زبان انگلیسی داشتن اعتماد به نفس و شجاعت صحبت در جمع و برقراری ارتباط موثر با استاد و سایر همکلاسی ها هست.

یادگیری تضمینی زبان انگلیسی براساس سطح بندی CEFR

شعارهایی از جمله یادگیری زبان تنها در سه ماه، و یا در کوتاه ترین زمان به نمره ی 6.5 آیلتس برسید، مبنای علمی ندارند، در این بخش به بازه ی زمانی که برای رسیدن به سطوح مختلف زبانی هست می پردازیم، این اطلاعات از سایت رسمی کمبریج به فارسی ترجمه شده اند.

زمان لازم برای پیشرفت در کلاس زبان انگلیسی
سطح بندی CEFR زمان بندی (ساعت)
A1- سطح استارتر 90-100
A2 180-200
B1 350-400
B2 500-600
C1 700-800
C2 1000-1200

به این جدول دقت کنید، آیا به نظر شما یادگیری زبان فقط در سه ماه به صورت تضمینی امکان پذیر هست؟

یادگیری همراه با آموزش، تمرین و گذر زمان اتفاق می افتد، برای انتخاب موسسه ی زبان که آموزش و یادگیری شما را تضمین می کند به برنامه ریزی ترم ها و دوره ها توجه زیادی داشته باشید.

چه فاکتورهایی در یادگیری تضمینی زبان انگلیسی موثر است؟

  • سابقه ی شرکت در کلاس زبان و آموزش دیدن
  • برنامه ریزی برای مطالعه
  • سن
  • در معرض زبان انگلیسی قرار گرفتن، خارج از کلاس آموزشی

به موضوع اول در بحث تعیین سطح پرداخته ایم و در اینجا می خواهیم فاکتور سن را بررسی کنیم، برای شرکت در کلاس تضمینی زبان، گروه هدف موسسه ی موردنظرتان را بررسی کنید که آیا دوره ها برای بزرگسالان برنامه ریزی شده است یا خیر؟

زیرا انتخاب استاد و متریال آموزشی باتوجه به گروه هدف بسیار مهم هست.

به طور مثال سری کتابهای چهار مهارته ی American English File ادیشن سوم برای آموزش به بزرگسالان براساس سطح بندی CEFR طراحی شده اند.

امکان دریافت کمک و مشاوره از سوپروایزر فاکتورِ کلاس زبان تضمینی

یکی دیگر از فاکتورهایی که می توانید موسسه ی موردنظرتان را با آن ارزیابی کنید، این است که آیا امکان صحبت با سرپرست واحد آموزشی برای زبان آموزان وجود دارد که بتوانند در طی دوره با وی مشاوره داشته باشند، یا خیر؟

در صورتی که این امکان برای شما وجود داشته باشد، می توانید روند پیشرفتتان را ارزیابی کنید و این خود تضمینی برای موفقیت شما در یادگیری زبان خواهد بود.

نتیجه گیری – کلاس تضمینی زبان

با بررسی زمان نیاز برای یادگیری یک زبان و پیشرفت در آن، به این نتیجه رسیدیم که استفاده از واژه تضمین تا حدِ زیادی جنبه ی تبلیغاتی دارد و حتی اگر موسسه ای به شما تضمین دهد، لازم هست کیفیت آموزش را با مواردی که درباره ی آنها صحبت کردیم بررسی نمایید.

موسسه ی تخصصی زبان زنگنه با داشتن دو شعبه در منطقه ی جردن و سعادت آباد تهران، امکان شرکت در کلاسهای حضوری و آنلاین را فراهم می کند، و دوره های یادگیری زبان انگلیسی به صورت جنرال و تخصصی را برگزار می کند که می توانید قبل ازثبت نام در کلاس ها تعیین سطح رایگان و مشاوره تخصصی با سوپروایزر موسسسه داشته باشید.

مطالب مرتبط

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

۱۰ روش برای ارزیابی بازار
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

۱۰ روش برای ارزیابی بازار

اگر شما به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید یا تمایل به گسترش کار فعلی خود و ایجاد بازار جدید دارید قبل از هرگونه اقدامی می بایست تحقیقات لازم را انجام دهید. در این مقاله ۱۰ روش برای ارزیابی موفقیت محصول شما در بازار به طور کلی ارائه شده است ...

اصطلاحات رایج انگلیسی در کسب و کار  (قسمت اول)
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

اصطلاحات رایج انگلیسی در کسب و کار (قسمت اول)

افرادی که در زمینه کسب و کار با تجارت با شرکت های خارجی در ازتباط هستند ممکن است که در نامه نگاری های خود با اصطلاحاتی روبرو شوند که بیشتر مختص موضوعات تجاری می باشند. دانستن اصطلاحات رایج در این زمینه می تواند کمک شایانی به درک درست و جملات و بهبود ارتباط ...

328 45 - 021تعیین سطح آنلاینکلاس‌های گروهیکلاس‌های خصوصیدوره های مجازی
دسترسی سریع