کلاس آنلاین زبان انگلیسی

موسسه تخصصی زبان زنگنه
مکاتبات بازرگانی
مکالمه انگلیسی
SAT
GMAT
GRE
PTE
TOEFL
IELTS
کلاس آنلاین زبان انگلیسی کلاس آنلاین زبان انگلیسی

در شرایط حال حاضر لازم است که برای موفقیت و کسب دانش به کلاس های آنلاین روی بیاوریم و یادگیری زبان، یکی از دغدغه های همیشگی افراد یادگیری آنلاین زبان هست، که البته شرکت در کلاس های زبان آنلاین نیز همراه با دغدغه هایی نیز می باشد، در این مقاله به شرایط شرکت در کلاس های آنلاین زبان، پلترفرم برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تعداد دوره های کلاس های آنلاین زبان، منابع آموزشی کلاس های زبان انگلیسی و چگونگی تعیین سطح برای شروع دوره های آنلاین زبان می پردازیم.

کلاس های زبان آنلاین – مجموعه زبان زنگنه

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. موفق بودن در یادگیری زبان دوم به فاکتورهای زیادی از جمله: معلم، منابع آموزشی، روش تدریس و توانایی زبان آموز بستگی دارد. یکی از مهم ترین نکات برای شرکت در کلاس های آنلای زبان این است که اطمینان حاصل نمایید که کلاس شما و امکانات آموزشی که به شما ارائه می شود، مطابق با دوره های حضوری زبان انگیسی است.

شرکت در کلاس های زبان آنلاین مناسب چه افرادی است؟

شرکت در کلاس های زبان آنلاین برای آن دسته از افرادی که می خواهند دانش زبانی خوبی برای مسافرت رفتن، برای مطالعه ی اخبار به زبان انگلیسی، دیدن فیلم های زبان اصلی داشته باشند مناسب است، در کنار این گروه اگر می خواهید برای مهاجرت تحصیلی یا کاری اقدام نمایید اما هنوز نمی دانید چه زمانی اقدام می کنید، بهتر است در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی شرکت نمایید، زیرا آزمون آیلتس، تافل و پی تی ای مدت زمان اعتبار محدودی دارند، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با شرکت در کلاس های زبان آنلاین دانش زبانی خود را بالا ببرید، در اینصورت زمان کمتری برای آمادگی و شرکت در آزمون های بین المللی نیاز دارید.

دوره های زبان آنلاین در مجموعه زنگنه

برای شرکت در دوره های آنلاین زبان انگلیسی مجموعه زنگنه، لازم است در ابتدا در تعیین سطح آنلاین/حضوری که رایگان می باشد، شرکت نمایید، که در بخش های بعدی مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت، در مجموعه زنگنه به طور کلی 27 ترم زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است که از سطح پایه (بیسیک) شروع می شوند و تا سطح پیشرفته (ادونس) که بالاترین سطح مکالمه است ادامه دارند، زمانی که می خواهید برای ثبت نام در کلاس آنلاین زبان انگلیسی اقدام نمایید، لازم است این نکته را بدانید که لازم نمی باشد از اولین ترم و پایین ترین سطح کلاس انلاین خود را شروع نمایید، و هرچه سطح زبانی بالاتری داشته باشید، برای رسیدن به سطح ادونس زبان انگلیسی به دوره های کمتری تا رسیدن به بالاترین سطح زبان انگلیسی نیاز دارید. کلاسهای انلاین به صورت ترمیک و نیمه فشرده برگزار می شوند. کلاسهای ترنیک سه روز در هفته و هرجلسه 90 دقیقه هست و کلاسهای نیمه فشرده به صورت دو روز در هفته و هرجلسه 180 دقیقه ای برگزار می شود. علاوه بر کلاسهای ترمیک و نیمه فشرده، کلاسهای حضوری مکالمه به صورت فشرده نیز برگزار می شود که سه جلسه در هفته و هرجلسه 180 دقیقه هست.





شرایط کلاس های زبان آنلاین – سطح استارتر

سطح استارتر کلاس آنلاین زبان انگلیسی به  چهار ترم تقسیم می شود، در این 4 ترم کتاب American English File Starter به زبان آموزان آموزش داده می شود، هر ترم این سطح شامل 16 جلسه ی 90 دقیقه ای هست که باتوجه به نوع ترم (ترمیک، نیمه فشرده) مدت زمان ترم تغییر می کند، بنابراین برای به اتمام رسیدن این کتاب شما 64 جلسه ی 90 دقیقه ای آموزش خواهید داشت. هزینه ی هر ترم در این سطح برابر با 480 هزار تومن هست.

شرایط کلاس های زبان آنلاین – سطح المنتری

اگر در تعیین سطح آنلاین، سطح شما توسط سوپروایزر مجموعه، المنتری اعلام شد، شما می توانید در این دوره باتوجه به سطحتان در دوره ی یکی از ترم های A2.1 تا A2.4 شرکت نمایید، کتاب American English File 1 در سطح المنتری و در 4 ترم تدریس می شود. دوره ی المنتری مانند دوره ی استارتر می باشد و شما 16 جلسه ی 90 دقیقه ای در هر ترم آموزش دارید، هزینه ی شرکت در هر ترم 500 هزار تومان می باشد.

شرایط کلاس های زبان آنلاین – لو اینترمیدیت

لو اینترمیدیت کلاس آنلاین زبان انگلیسی همانند دو سطح قبلی به چهار ترم B1.1 تا B1.4 تقسیم می شود، در این 4 ترم کتاب American English File 2 به زبان آموزان آموزش داده می شود، هر ترم این سطح 16 جلسه ی 90 دقیقه ای هست، بنابراین برای به اتمام رسیدن این کتاب شما 96 ساعت آموزش آنلاین خواهید داشت، هزینه ی ثبت نام در هر ترم 530 هزار تومان می باشد.

شرایط کلاس آنلاین زبان انگلیسی– مید اینترمیدیت

اگر در تعیین سطح آنلاین، سطح شما توسط سوپروایزر مجموعه میداینترمیدیت اعلام شد، شما می توانید در این دوره باتوجه به سطحتان در دوره ی B2.1 تا B2.5 شرکت نمایید، کتاب American English File 3 در سطح المنتری و در 5 ترم تدریس می شود، در کلاس های زبان آنلاین – مید اینترمیدیت هر ترم 16 جلسه ی 90 دقیقه ای می باشد. هزینه ی شرکت در هر دوره ی این ترم برابر با 560 هزار تومان می باشد.

شرایط کلاس آنلاین زبان انگلیسی– های اینترمیدیت

کلاسهای سطحِ های اینترمیدیت به 5 سطح C1.1 تا  C1.5 تقسیم می شوند و  کتاب American English File 4 به زبان آموزان آموزش داده می شود، برای به اتمام رسیدن این کتاب شما 112 ساعت آموزش آنلاین خواهید داشت. هزینه ی ثبت نام در هر ترم 590 هزار تومان می باشد.




شرایط کلاس آنلاین زبان انگلیسی– ادونس

این ترم بالاترین سطح کلاس های مکالمه است و به 5 ترم C2.1 تا C2.5 تقسیم می شود، کتابی که در این 5 ترم تدریس می شود، بالاترین سطح کتاب های American English File، کتاب American English File 5 می باشد، در این دوره نیز برای هر ترم 16 جلسه ی 90 دقیقه ای آموزش، نظر گرفته شده است و هزینه ی این دوره 620 هزار تومان است.

نرم افزار کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

لازم به ذکر است که بدانید کلاس ها در دو بستر ادبی کانکت و بیگ بلو باتن تشکیل می شوند.

نرم افزار بیگ بلوباتن (BigBlueBotton) یکی دیگر از پلتفرم ها برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که موسسه تخصصی زبان زنگنه، علاوه بر همراه داشتن سرور اختصاصی ادوبی کانکت، این بستر را نیز برای زبان آموزانش بصورت کاملا اختصاصی بر روی سرورهای قدرتمند Xeon فراهم آورده است. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی برای زبان آموزان و مدرسان دارد، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان اتصال بسیار آسان به کلاس است و این امکان را فراهم آورده است که کلاس ضبط شده و به صورت آفلاین تا یک ماه در دسترس زبان آموزان قرار گیرد، بنابراین در صورتی که زبان آموزی در کلاس حضور نداشته باشد با مشاهده ی فیلم ضبط شده ی کلاس می تواند غیبت خود را جبران و مطالب تدریس شده را بیاموزد. در نرم افزار بیگ بلو باتن امکانی فراهم شده است تا زبان آموزان بتوانند در اتاق های مجزا به صورت گروهی به تمرین بپردازند و استاد نیز می تواند بر روند تمرینات نظاره گر باشد.

کلاس های آنلاین دپارتمان زبان زنگنه بر بستر قوی ترین نرم افزار کلاس آنلاین جهان به نام Adobe Connect روی سرورهای اختصاصی و قدرتمند Xeon با ترافیک نامحدود اجرا می گردد. ورژن مورد استفاده ی مجموعه زنگنه آخرین ورژن فول لایسنس این برنامه می باشد که برای داوطلب امکان وصل شدن به کلاس آنلاین را توسط مرورگر کروم و بدون نیاز به نصب هیچگونه برنامه جانبی فراهم می آورد. این ورژن بر بستر سرورهای ذکر شده باعث بالارفتن کیفیت اتصال و عدم قطعی صوت و تصویر و همچنین صفر شدن مشکلات لاگین گردیده که نتیجه ی فراهم آوری این امکانات، تجربه دلپذیرتر داوطلب از دوره های آنلاین می باشد. لازم به ذکر است اکثر موسسات به دلیل بالا بودن هزینه خرید لایسنس، از ورژنهای بدون لایسنس روی سرورهای نسل قدیم اشتراکی استفاده می نمایند و این امر باعث قطع و وصلی مکرر، مشکلات ورود به کلاس آنلاین و هنگ کردنهای آزار دهنده می گردد. مجموعه زنگنه با بهره گیری از آخرین فن آوریهای روز دنیا در تلاش بوده است تا بهترین سرویس در زمینه کلاس های آنلاین را به داوطلبان گرامی ارائه نماید.

امکانات و مزایای کلاس های انلاین زبان

  • ضبط و در دسترس بودن لینک کلاس ضبط شده برای مواقعی که داوطلب امکان حضور در زمان مقرر در کلاس را ندارد
  • امکان مشاهده ی صفحه دسکتاپ و اسلایدهای استاد به هدف استفاده از مالتی مدیا در فرآیند تدریس
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری استاد و زبان آموزان در فضای کلاس آنلاین
  • امکان چت متنی زبان آموزان با یکدیگر و همچنین با استاد
  • بهینه استفاده شدن زمان کلاس و دوری از اتلاف وقت 

وسایل لازم برای شرکت در کلاس های آنلاین مکالمه

  • گوشی هوشمند، کامپیوتر یا آیپد
  • اتصال اینترنت با سرعت مناسب
  • میکروفن، هدفن و وب کم ( در تمام لپ تاپها و گوشی ها موجود است)




دوره های خصوصی غیر حضوری مکالمه 

دوره های خصوصی مکالمه که با نام دوره های VIP نیز شناخته می شوند، مناسب آن دسته از افرادی هستن که زمان محدودی برای بالا بردن دانش زبانی خود دارند یا اینکه ترجیح میدهند در کلاسی تک نفره شرکت نمایند، در کلاس های خصوصی شهریه برای یک تا سه نفر ثابت است از این رو این کلاس ها را VIP می نامند و تعداد جلسات و ساعت کلاس نیز با توجه به ساعت های آزاد زبان آموز و تعداد جلسه های مورد نیاز برای رسیدن به نمره ی موردنظر می باشد. هزینه ی کلاس های انلاین مکالمه خصوصی با توجه به سطح زبان از 150 هزار تومان تا 250 هزار تومان متغییر است.

تعیین سطح کلاس های آنلاین مکالمه

در مجموعه زنگنه تعیین سطح به صورت حضوری و انلاین برگزار می شود و به هر دو صورت رایگان هست، فایل تعیین سطح برای داوطلب ارسال می شود. جهت سهولت و افزایش دقت در تعیین سطح آنلاین، داوطلبین در ابتدا یک مشاوره تلفنی با سوپروایزر مجموعه خواهند داشت.

مطالب مرتبط

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

۱۰ روش برای ارزیابی بازار
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

۱۰ روش برای ارزیابی بازار

اگر شما به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید یا تمایل به گسترش کار فعلی خود و ایجاد بازار جدید دارید قبل از هرگونه اقدامی می بایست تحقیقات لازم را انجام دهید. در این مقاله ۱۰ روش برای ارزیابی موفقیت محصول شما در بازار به طور کلی ارائه شده است ...

اصطلاحات رایج انگلیسی در کسب و کار  (قسمت اول)
موسسه زنگنه
تاریخ انتشار : 1398-11-26

اصطلاحات رایج انگلیسی در کسب و کار (قسمت اول)

افرادی که در زمینه کسب و کار با تجارت با شرکت های خارجی در ازتباط هستند ممکن است که در نامه نگاری های خود با اصطلاحاتی روبرو شوند که بیشتر مختص موضوعات تجاری می باشند. دانستن اصطلاحات رایج در این زمینه می تواند کمک شایانی به درک درست و جملات و بهبود ارتباط ...

328 45 - 021تعیین سطح آنلاینکلاس‌های گروهیکلاس‌های خصوصیدوره های مجازی
دسترسی سریع