The Crypto Crash Course

بزرگترین کتابخانه دیجیتال کشور

The Crypto Crash Course

به‌ مدد بیت‌ کوین، رمزارزها توجه جهانیان را به‌ خود جلب کرده‌اند. اما آیا واقعاً این همه چیز این حوزه است؟

در این کتاب، نه‌ تنها به درک درستی از تکنولوژی بیت‌ کوین دست پیدا خواهید کرد، بلکه نگاهی عمیق‌تر به Altcoinهای دیگر و فرصت‌هایی که برای شما و کیف پول شما وجود دارد، خواهید انداخت.

وقتی کلمه‌ی رمزارز را بیان می‌کنید، اکثر افراد بلافاصله به بیت‌ کوین فکر می‌کنند، اما این به‌ معنای نادیده گرفتن صدها Altcoins دیگر است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات انقلابی در چگونگی تفکر نسبت به سیستم‌های مالی، رمزارزها عصر کاملاً جدیدی را رقم زده‌اند که در نهایت می‌تواند نحوه‌ی خرید، سرمایه‌گذاری و پس‌انداز ما را در آینده تغییر دهد.

در این کتاب، شما به درک درستی از رمزارزها و فاجعه‌ی مالی که الهام‌ بخش درست شدن آن‌ها شد تا رونق سرمایه‌ گذاری که باعث مطرح شدن آن‌ها شد و امکاناتی که این تکنولوژی در آینده می‌تواند به‌ ارمغان آورد، خواهید رسید.

در حالی که اکثر افراد حداقل یکبار کلمه‌ی 'بیت‌ کوین' را شنیده‌اند، در این کتاب، شما با نگاه کاملاً جدیدی روبرو خواهید شد و خواهید فهمید که:

  • چگونه بلاک‌چین و انقلاب رمزارزها، سیستم‌های مالی و پولی جهان را برای همیشه تغییر دادند
  • چرا رمزارزها اینقدر سریع محبوب شدند
  • چه چیزی رمزارزها را از سایر ارزهای جهان متمایز می‌سازد
  • آگاه شوید که از طریق رمزارزها، چگونه می‌توانید درآمد داشته باشید

چه بخواهید تاجر شوید و چه بخواهید صرفاً از رمزارزهای جدید نوظهور حمایت و پشتیبانی ‌کنید، روش‌های زیادی برای کسب درآمد در این دنیای کاملاً جدید وجود دارد. از این روش‌ها، نحوه‌ی بهره بردن از آن‌ها و مکان سرمایه‌ گذاری خود آگاهی کسب کنید تا همین حالا شروع به سود کردن کنید.

اولین سکه‌های خود را در کیف پول‌تان قرار دهید.

اصول سرمایه‌ گذاری جهانی است، اما عملی ساختن آن‌ها در دنیای رمزارزها کمی متفاوت است. در این کتاب، با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • حفاظت و آزادی آدرس رمزارزها
  • روش‌های دریافت نخستین سکه‌های خود
  • نحوه‌ی عملکرد صرافی‌های رمزارزها

در این کتاب، با تکنولوژی جدیدی آشنا خواهید شد که اکثر افراد فهمی از آن ندارند و پس از خواندن صفحه‌ی آخر، دقیقاً خواهید فهمید که چگونه می‌توانید از این درک جدید برای برآورده شدن اهداف‌تان استفاده کنید. شما خواهید فهمید که:

  • نحوه‌ی تغییر بازار سرمایه به حوزه‌ی رمزارزها چگونه بوده است
  • چگونه رمزارزهای جدید را ردیابی کنید و با امنیت خاطر، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشید
  • محبوب‌ترین رمزارزهای موجود در بازار و رمزارزهایی که باید آن‌ها را دو چشمی بپایید، کدام‌ها هستند.


The Crypto Crash Course دریافت
پسورد فایل های فشرده : www.ztcprep.com

دیگر کتاب ها

دسترسی سریع